czwartek, 19 stycznia 2012

inspire



Postanowiłam, że dziś pokażę Wam trochę z tego, co mnie inspiruje, co mnie ekscytuje,co mi się podoba i co pobudza mnie do ponownego działania, po upadkach, które jak każdego spotykają i mnie! Mam nadzieję, że Wam się spodoba, zaczynamy!

~*~

1.Domowe ciepło, herbata, swoje łóżko, po prostu dom.. to mój własny azyl.













2.Fotografia i wszelaki sprzęt, bo to moja przyszłość!







3.Kolorowe włosy, oznaczają dla mnie taką barwność duszy, osobowości, życia, planuję, planuję..










4. Tatuże, niesamowicie mi się podobają i nie ukrywam, że znajdują się one w moich marzeniach:












5.Piercing, który od niedawna stał się dla mnie inspiracją, czymś co jest idealnym dopełnieniem ubioru, urody, naszego stylu:














6. Ciała moich marzeń ( nie mam silnej woli, by to marzenie spełnić, ale i tak w nie wierzę):












~*~

Spędziłam nad tym dość sporo czasu, mam nadzieję, że Wam się podobało, dziękuję czytającym, ciąg dalszy postu już niebawem.

4 komentarze:

  1. praktycznie każdą z tych rzeczy mogłabym także wymienić. co do piercingu, marzy mi się kolczyk w wardze, albo cheek. < 3

    OdpowiedzUsuń
  2. lubię ta notkę, nie ukrywam, ze mnie również inspirują podobne rzeczy. uwierz w siebie i dasz rade osiągnąć wszystko, nie trać wiary, to najważniejsze! jesteś cudowna :-)*

    OdpowiedzUsuń
  3. najbardziej podobają mi się tatuaże<3! sama w najbliższym czasie planuje sobie coś wytatuować ;d

    OdpowiedzUsuń