środa, 22 lutego 2012

Challenge accepted.

dzień dobry!

Większość z Was pewnie jest już w szkole, a niektórzy pewnie jeszcze śpią, a ja obudziłam się o dziewiątej i planuję już sobie dzień. Niestety mam masę nauki, za co chyba czas najwyższy się wziąć, żeby w niedzielę nie obudzić się ze stosem książek i nie siedzieć z tym do trzeciej nad ranem. Do Holandii chyba pomału przychodzi wiosna, ptaki tak pięknie śpiewają, a słońce wdziera się tak delikatnie przez okna, że aż chce się je otworzyć, z czym pewnie też nie będzie problemu, bo temperatura utrzymuje się plusowa, z czego cholernie się cieszę. Wczoraj zrobiłam trochę zdjęć mojego pokoju, ale w częściach i prawdopodobnie jeszcze dziś je tutaj umieszczę, ale najpierw postaram się zrobić zdjęcia ''garderoby'' bądź jak kto woli po prostu moich ubrań, bo wczoraj dostałam kolejne już o to pytanie, a zawartości torby/plecaka do szkoły na razie nie mam jak zrobić, ponieważ mam ferie, więc z tym poczekam do następnego tygodnia.
Jutro mamy czwartek, na który czekam i bardzo się cieszę, ponieważ spędzam go z osóbką ze zdjęcia i już nie mogę się doczekać, tęsknię!

Mam ochotę na jakieś zdjęcia, bo pogoda do tego tylko zachęca, ale nie wiem co z tego wyjdzie, a i jeszcze jedno.. czy ktoś z Was byłby chętny do wzięcia udziału w konkursie?

Do następnego, misiaki :*

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz