wtorek, 21 lutego 2012

Enjoy.

cześć wszystkim :*

Cholerna nuda mnie dziś zżera, cały dzień spędziłam w domu, zdążyłam wypić dwie kawy zrobić trochę zdjęć i dojść do wniosku, że kiedy nie ma mojej siostry, to dni są zupełnie inne, puste, nudne i gorsze.
Z każdą kolejną chwilą, którą spędzam z moim bratem, głupieję jeszcze bardziej razem z nim, skąd On się wziął!

Pogoda w Holandii nieciekawa, choć co jakiś czas wygląda słońce, to mimo tego czuję, że będzie dziś padać, z czego nieco się cieszę, bo tęsknię za powietrzem po deszczu! Śniegu u nas nie ma, nad czym też w małym stopniu ubolewam, bo jak spadł, tak cieszyliśmy się nim być może dwa tygodnie, nawet nie..

Więcej zdjęć z dziś tutaj : https://www.facebook.com/doltcikova.

a i jeszcze jedno pytanie, co powiecie na konkurs?

pozdrawiam, N.

7 komentarzy:

  1. a gdzie towoja siostra ?

    OdpowiedzUsuń
  2. @Delicja
    dziękuję :*

    @Anonimowy
    bawi się gdzieś z przyjaciółką, nie ma jej w domu drugi dzień!

    OdpowiedzUsuń
  3. tak długo czekałam na twój powrót i wróciłaś ! :*
    świetne zdjęcie ;)

    OdpowiedzUsuń
  4. gdzie kupiłaś łóżko?:)

    OdpowiedzUsuń