czwartek, 23 lutego 2012

room

CZEŚĆ!
Jak podobał Wam się ostatni post z częścią mojej szafy?Mam nadzieję, że nie zanudziłam Was tym postem i oczywiście, że ta jedna z Was która chciała taki post, była zadowolona. Drugą część dodam najprawdopodobniej jeszcze dziś wieczorem lub jutro rano, a na dziś trochę zdjęć mojego pokoju, do którego z każdym tygodniem przybywa coś nowego, chyba Go nawet lubię, taki mój azyl.
Pogoda u nas nieciekawa, ale mimo tego wybieram się dziś z A. na gorącą czekoladę, na pewno jakieś zdjęcia, spacer i dużo, dużo rozmów, kocham Cię (tak przy okazji! ).
Mam także masę nauki, za co wzięłam się jak tylko wstałam,a ponieważ wstałam w pół do jedenastej, niezbyt dużo udało mi się zrobić, niedobrze. Komt goed..

Do następnego misiaki :*

i jeszcze jedno, dziękuję za te ponad 50.000 wejść!


















1 komentarz:

  1. szkoda, że zdjęcia akurat wykonane w ten sposób, chodzi mi o to poruszenie, ale pokój świetny!

    OdpowiedzUsuń