wtorek, 21 lutego 2012

Tuesday, 21 february.

cześć wszystkim!

Właśnie niedawno wstałam, mam zamiar wypić dobrą kawę, która postawi mnie na nogi, może nawet posprzątam dziś swój pokój, co nie przychodzi mi ostatnio z łatwością, a potem obejrzę jakiś film (?). Co polecacie?

W kraju tulipanów wszyscy bawią się od piątku, po ulicach chodzą ludzie przebrani za czarodziejki, niedźwiedzie, a nawet ogórki haha. Niestety dziś ostatni dzień karnawału, a moja noga nie pozwala mi wyjść z domu, ale mimo tego nie mogę narzekać, bo mój weekend był równie dobry, co ich karnawałowa zabawa. Aktualnie mam ferie, niestety tylko tydzień, ale lepsze to niż nic. Cały dzisiejszy dzień muszę przesiedzieć w domu z moim bratem, który ma słowotok i nie da mu się w żaden sposób zamknąć buzi, wat jammer..

Miłego dnia!

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz