piątek, 13 lipca 2012

good morning!




dzień dobry!


Właściwie mamy już 12'40, ale z racji tego, że dopiero niedawno wstałam, zamierzam właśnie zjeść śniadanie i wypić dobrą kawę, czuję się jakby była godzina dziewiąta, jak ten czas leci... 
Wczoraj w całkiem miłym miejscu z Nickiem, Kim i Rubenem, wieczór upłynął w dobrym towarzystwie, pomijając już fakt nieustannego bólu brzucha - wieczór zaliczam do udanych. Właśnie czekam na Nicka i chyba nawet zjemy razem śniadanie, więc dzień dobrze zaczęty. Dziś zacznę się już pakować, bo to już jutro wieczorem, a ja naprawdę nie chcę niczego zapomnieć. Dzięki dwóm osobom, które zostawiły komentarze pod ostatnim postem, dowiedziałam się ile kosztuje internet w t-mobile na jeden miesiąc i jestem bardzo wdzięczna tym osobom, dziękuję! Zdjęcia w tym poście w sumie nieciekawe, bo kamerkowe, właściwie sprzed chwili. Na ostatnim zdjęciu widać kuleczkę z kolczyka w języku, bo ktoś pod ostatnim zdjęciem chciał zdjęcie kolczyka więc - proszę! Kulki mam turkusowe-zielone, piszę, bo praktycznie tego nie widać.
12'51 -właśnie przyszedł Nick więc kończę pisanie, miłego dnia <3 
xoxo doltcik 

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz