czwartek, 27 września 2012

czeeeeść!

 1.Moje kochane czapki!
 2.Wszystkie zdjęcia jakie mam w swoim pokoju.



 3.Mam trzy pary vans'ów!
 4.Kolekcja tego co dla mnie najcenniejsze!
 5.Niektóre części pokoju, o który często pytacie.




 6.Torba, o którą pytacie - jest z V&D.
7 .Jedna z par vans'ów.


 8. Telefon, o który też pytacie - BLACKBERRY!




Dzisiaj taki post, w którym odpowiedziałam na kilka pytań, które najczęściej zadajcie, bo to już ponad 100.000 oglądalności na moim blogu! Jest mi niesamowicie miło, że tak dużo Was tu jest, że tak dużo z Was chce czytać to co piszę i oglądać zdjęcia, jakie robię i że zaglądacie tu chociaż czasem mnie tu brakuje! 
Mam nadzieję, że na tym to nie stanie i że będzie Was tutaj coraz więcej!
DZIĘKUJĘ <3

4 komentarze:

  1. bardzo podoba mi sie ten 'sznurek 'na ktorym wiszą zdj, zajebisty pomysl !

    OdpowiedzUsuń
  2. Cześć.Gdybym cie poprosiła zrobiłabyś mi bloga ?? Masz świetnego bloga PS.KOCHAM CIĘ :***

    OdpowiedzUsuń
  3. masz strasznie fajny , ładny pokój !:D

    OdpowiedzUsuń