poniedziałek, 28 stycznia 2013

28/01/2013










cześć wszystkim!

Pogoda u nas piękna, słońce jest, aż chce się żyć! U mnie też dziś żółto w outficie. Na górze kilka zdjęć z przed chwili. Szkołę miałam tylko do 10'15, a teraz wybieramy się z misiem na jakieś małe zakupy w Nijmegen! Może zrobimy jakieś zdjęcia, zobaczymy.

A Wam wszystkim chciałabym podziękować za oglądalności i komentarze, tutaj i na naszym kanale na youtube. Jest nam strasznie miło czytać Wasze komentarze pod filmikami! Dla nas to dobra zabawa, bez chęci stania się nie wiadomo kim na youtube, a skoro Wam się filmiki podobają, to nam tym bardziej chce się nagrywać i wrzucać je tam! Dziękujemy <3 

xoxonaty

17 komentarzy:

  1. od kiedy masz te vansy ? Są fajne

    OdpowiedzUsuń
  2. Jeej, zawsze chciałam mieć takie piękne, niebieskie oczy *.*
    Śliczny masz sweterek, mam bardzo podobny, tylko czarno-różowy ;x gdzie kupowałaś? ;)
    Zazdroszczę słońca bardzo bardzo, u nas zimno i śnieżyca straszna -,- no ale cóż, zima ;)
    Pozdrawiam ;***

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. ja mam zielono-szare :(
      dziękuję :)

      pozdraaawiam!

      Usuń
    2. hehe, dla mnie i tak wyglądają jak niebieskie ;x
      Daltonistka! ;d
      I tak mi się podobają <3

      Usuń
  3. w jakim programie przerabiasz zdjecia?:)

    OdpowiedzUsuń
  4. Jak ja lubię ten Twój beztroski uśmiech, zarażasz nim! :)

    OdpowiedzUsuń
  5. jejku ! jesteś cudowną dziewczyną ! :) razem z Nickiem wyglądacie przesłodko, aż miło patrzeć na wasze zdjęcia, a przy oglądaniu filmików uśmiech sam ciśnie się na usta. ;]

    OdpowiedzUsuń
  6. jej genialne łóżko gdzie kupiłaś.?;p
    pozdrawiam.;]

    OdpowiedzUsuń
  7. kiedy nowy post ? juz się nie mogę doczekać! śliczna jesteś :)

    OdpowiedzUsuń
  8. Miał być dzisiaj nowy post :-(

    OdpowiedzUsuń